04 September 2010

game kete legend.

Korang ingat lg x game neh?? Sape yg penah maen mase kecik2 dulu?? Syok en?? Ye2..aku tau game neh mudah je, just kena elak2 obstacle yg ade.. Pulas stereng kiri kanan je pon en.. Tp sesuai la ngan perkembangan minda kita time tuh. Ak xtau la pasal korang. Tp ak rase game neh memang LEGEND~DARY!!


Game neh la yg telah mencetuskan minat mendalam aku terhadap kereta. Sampai pasang cita2 nk jd race driver bila da dewasa. Dulu berangan nk jd mcm Mika Hakkinen. Hehe.Selalu dulu time kecik2 aku berentap ngan kembar aku, Boy kat uma nenek. Kitaorang dlm umor 4 tahun time kot tuh. Ohh!! Good times!! Kecik2 dlu dpt game cmnih pon da syok gila. Xde sophisticated nye console cm PS pon da bole happy. Version kat uma nenek aku tu up sket kot compared ngan yg dlm gbr neh. Sb dia ade walkie-talkie and siren! HAHA. Men bende neh sampai lupa nenek mintak tolong angkat kain or pegi kedai beli barang. Apatah lagi kalau nenek panggil minum petang pon ktorg wat xtau je, kecuali la kalau ade pisang goreng o kodok pisang panas!! Baru la tinggal game kejap, pastu sambong balik. Aktiviti neh kalau malas nk g men kat padang la. Rasenya kalau dak2 skrng dpt bende cmnih mesti da xpandang kot, ad anak buah aku umur 2 tahun lebih pon da pandai godek2 game PC & PS. Hee. Tp itula yg dikatakan perubahan zaman. Dulu lain, Sekarang lain.. tp dlm sedar xsedar KITA xbyk berubah kan? Mcm tu jugak.

p/s : I found this pics somewhere on the net, thanks for uploading it. It brings back a lot of good memories. =))

No comments: